Endelig kommer det noe herfra igjen ! Det var befriende å få sy litt i dag, etter mange mnd tørke ! :) Disse nissene har jeg hatt lyst å sy lenge, og i dag fikk jeg gassen til å sy dem :)
Lev Landlig - din livsstil?
-
Drømmer du om livsstilen - Lev landlig? Da er kanskje lengsel etter natur
og slow living noe for deg? Dette bildet viser vakre Harestuvannet som
ligger p...
for én måned siden

















preciosos, muy bellos trabajos, me encantaria participar pero no compartimos el idioma, que pena!!!
SvarSlett