lørdag 7. februar 2009

Min aller første pute!

Jeg er som nevnt helt grønn bak symaskinen, så det blir en del knoting. Men jeg får da til noe.
I kveld har jeg sydd en bestemorpute fra den nye Tilda boken. Og den ble helt grei. Neste pute må jeg være litt mer nøye på rynkingen, for den ble jeg ikke helt fornøyd med. I tillegg ble blondekanten litt stram rundt midtstykke, så den brettet seg litt. Må løse det på et vis også.
Valgte å ikke brodere rosen på denne. Skal fylle den hvite sofaen min på hytta med flere av disse putene i forskjellige lillafarger, noen med roser og noen uten.

Sånn ble det hvertfall:

Og nåleputen jeg lagde forrige dagen, fra Tildas Hus:

Tør ikke helt begi meg ut på dukker enda. Men det blir ikke lenge før!
Så moro å sy!

1 kommentar:

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin