mandag 9. mars 2009

Tildas Jordbær med litt av min "Smak"

Hei!
Som dere kan se, jeg har prøvd å sy en ting til, men … Hva syns dere?




Jeg tenkt å sy jordbær til å gi som dåpsgave, fordi gutten min elsker jordbær og det er ikke så vanskelig å sy flere… ja Flere… jeg må sy nesten 50 stk.


På denne prosjekt, jeg ikke brukt like bladene som Tone Finnanger fordi jeg ikke liker å kopiere… jeg liker å gi litt av min ”smak” på hvert prosjekt.

Jodbær er like større som en nøkkelring.

Neste gang kommer jeg med stor kurv med nesten 50 jordbærer :)

7 kommentarer:

  1. Gjett om jeg er OVERLYKKELIG over å endelig ha oppdaget din blogg! En snopeblogg :)

    Her kommer jeg igjen.. og igjen.. :)

    Klemmer

    SvarSlett
  2. Fint :)
    velkommen hos oss Ida.
    Klemmer

    SvarSlett
  3. Kjempefine jordbær..:-)

    SvarSlett
  4. Så søte jordbær! Blir litt av en jobb å lage så mange.
    Ønsker deg en fin dag :)

    SvarSlett
  5. Tusen takk til dere :D

    jeg ønsker dere en fortsett fin dag :)

    klemmer :*

    SvarSlett

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin