søndag 8. mars 2009

To nye bøker, og ny lue!

Fikk Tildas julehus og Påske med Tildas venner på fredag.
To fantastiske bøker må jeg si! Spesielt juleboken.
Jeg satte straks i gang med en lue/hatt, i ullfilt. Og det var jo ikke vanskelig i det heletatt, selv for en nybegynner som meg.

Votter og tøfler er neste oppgave. Og er snart ferdig med en kanin fra påskeboken. Jeg kunne sydd hele døgnet jeg nå! Jeg kopierer opp mønstre fra boken og limer på pappkartong, så har jeg mønster om og om igjen! Tar litt tid, men vel verdt det. Hvertfall på ting du vet du kommer til å sy flere av.


Litt dårlig lys på bildene. Men foret er lilla med små prikker.








1 kommentar:

  1. Gratulerer, lue er veldig søt :)
    Jeg er nesten forelsket i disse lue, jeg må sy en som :) er det vanskelig ???
    Klem :)
    Célia

    SvarSlett

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin